Лялькова вистава за мотивами казки "Троє поросят"

Ляльковий театр - мистецтво синтетичне, він впливає на маленьких глядачів комплексом художніх засобів. При показі вистав лялькового театру застосовуються і художнє слово, і наочний образ - лялька,і живописно - декоративне оформлення, і музика - пісня, музичний супровід. Діти дуже люблять дивитися вистави лялькового театру. Він їм близький, зрозумілий, доступний. Вони бачать знайомі і улюблені ляльки: ведмедика, зайчика, собачку, які ожили, почали рухатися, заговорили, стали ще привабливішим і цікавішим. Однак не можна розглядати ляльковий театр тільки як розвага. Дуже важливо його виховне значення. У дошкільний, шкільний період у дитини починають формуватися ставлення до навколишнього, характер, інтереси. Саме в цьому віці корисно показати дітям приклади дружби, доброти, правдивості, працелюбності.
Саме про це дізналися учні Новосільської НВК, 20 вересня, подивившись лялькову виставу «Троє поросят» у рамках програми «Створюємо інноваційний культурний продукт» від Українського культурного фонду.
Виховні можливості театралізованої діяльності широкі. Беручи участь у ній, учні знайомляться з навколишнім світом у всьому його різноманітті через образи, фарби, звуки, а вміло поставлені питання змушують їх думати, аналізувати, робити висновки і узагальнення. З розумовим розвитком тісно пов'язана виразність реплік персонажів, непомітно активізується словник дитини, удосконалюється звукова культура її мови, її інтонаційний лад. Виконувана роль, вимовлені репліки ставлять учня перед необхідністю ясно, чітко, зрозуміло висловлюватися. У нього поліпшується мова, її граматичний лад.
Можна стверджувати, що театралізована діяльність є джерелом розвитку почуттів, глибоких переживань, відкриттів дитини, залучає її до духовних цінностей. Це – конкретний, зримий результат. Але не менш важливо, театралізовані заняття розвивають емоційну сферу дитини, примушують її співчувати персонажам, співпереживати подіям, які розігруються.
Театралізована діяльність дозволяє учневі вирішувати багато проблемних ситуацій опосередкованих від особи будь-якого персонажа. Це допомагає долати боязкість, невпевненість у собі, сором’язливість.
Головна його мета – допомогти у вивченні і вдосконаленні української мови серед представників нацменшин, заохочення їх до вивчення, навчання та спілкування українською мовою.




Коментарі