Казковий майданчик «Граємо і навчаємось із дитячими віршиками»


Щодня ми  намагаємось сформувати певні уявлення та поняття з рідної мови. Як урізноманітнити форми роботи? Як зацікавити, запалити вогник поваги до української мови, традицій і водночас допомогти в  навчальному процесі серед представників нацменшин?
Щоб не бути на задвірках, а йти вперед, в ногу з часом, для цього  потрібно використовувати інноваційні форми роботи.
З метою розширення уявлення дітей про українську народну казку, дитячі вірші, поглиблення та прищеплення любов до української мови та вміння робити висновки  21 жовтня для представників нацменшин організовано казковий майданчик «Граємо і навчаємось із дитячими віршиками».
Протягом роботи казкового майданчику діти мандрували книжковими станціями. Першою зупинкою стала «Весела абетка», на якій учасники за допомогою віршів та малюнків,  відгадували назву тварини або предметів українською мовою . Друга станція -«Хто я?» : дітки відгадували  загадки, третя станція « З якої казки?»  - дітки відгадували  казкових героїв , які зав.бібліотекою-філією  представляла  із зачарованої валізи , четверта станція «Голосне читання віршів на швидкість», п’ята станція «Казкова вистава» :   дітки відпочивали та дивились  інсценізацію  української народної казки «Ріпка».  Завершальна зупинка  - інтелектуально- розважальна    «Relaxing stop».
Під час заходу діти вчилися розгадувати кросворди, працювати в команді, розвивали спостережливість, пам'ять, зв’язне мовлення, творчі здібності та кмітливість, поповнили словниковий запас  українських слів і словосполучень.  
Доповненням до заходу стала книжково-ілюстративна виставка «Казка+Пригода=Читаю з насолодою» На заході взяли участь учні  та вчителі школи в кількості 44 особи.









Коментарі